Waar is dat feestje……….?

2020 Betekend voor onze vereniging een mijlpaal. Zoals jullie hebben kunnen lezen in ons magazine bestaat de Nederlandse Landseer Vereniging 10 jaar. Dit moet natuurlijk gevierd worden.

Dit feestje gaan we vieren tijdens onze clubmatch op Zaterdag 27 juni.

De clubmatch is met een reden naar de Zaterdag verplaatst. Alle exposanten en leden die willen, kunnen dan zonder extra kilometers te moeten maken, aansluiten bij de BBQ. Deze start direct na de clubmatch en kost 20,- euro incl. drank. Deze BBQ is uiteraard op de locatie waar we ook de clubmatch houden nl. “Het Megensche Veerhuis, Noord-Zuid 1, 6629 KG Appeltern”. Hier is ruimte om te parkeren, kamperen en een tent te huren. Zie de website van Pleisterplaats het Megensche Veerhuis voor prijzen e.d.

Op Zondag 28 juni kunnen de liefhebbers die wel eens van waterwerk gehoord hebben maar nooit in de gelegenheid waren om dit te doen, hier een keertje van proeven. Er is voldoende ruimte om vragen te stellen, mee te doen en te kijken of dit iets is voor de toekomst van uw landseer. Ook dit is op loopafstand van de kampeerplaats.

Reserveer deze datums alvast in uw agenda. We komen er zeker nog uitgebreid op terug.

Pleisterplaats 't Megensche Veerhuis
Het Lange Land [zijstraat Hamsestraat], 6629 KG Appeltern, Gelderland / Nederland

Tel.: +31655336925 | Email: megenscheveerhuis@gmail.com