Via deze weg willen wij u op de hoogte stellen van het overlijden van onze penningmeester dhr. Slootjes.

Na een lang ziekbed is onze penningmeester Hans Slootjes overleden. Hans kwam na een roerige vergadering bij de vereniging als penningmeester en heeft zich hier met hart en ziel voor ingezet. Ook in het veld was Hans aanwezig om hand en span diensten te verrichten. Zowel bij het waterwerk als de KCM en andere activiteiten. Alles kon je aan hem vragen, niets was teveel.

Tijdens onze bestuursvergaderingen was het Hans die in veel dingen het voortouw nam en had zeker een luisterend oor voor tegen argumenten. Zeer flexibel en duidelijk, dat was Hans.

We gaan hem als penningmeester enorm missen maar meer nog als mens. Hans was echt een mensen mens en dat sierde hem enorm.

We wensen Annemarie familie en vrienden heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Namens het bestuur van de NLV,